Τετάρτη, 7 Απριλίου 2010

ΚΛΟΠΗ ΜΕΛΙΣΣΙΩΝ

Χτες βράδυ έκλεψαν από το μελισσοκομείο 13 κυψέλες όλες διώροφες χρώματος μπλε και άσπρο με αριθμό μπροστά από μαύρη μπογιά μπροστά. Δυστυχώς ήταν τα καλύτερα μελίσσια που ήταν σχεδόν έτοιμα για παραφυάδες. Σε μία είχαν κλειστή την πόρτα και το πρωί όταν την ανοίξαμε δούλευε κανονικά. Πέρυσι πάλι μου είχαν κλέψει 3 κυψέλες και πιστεύω ότι είναι κάποιος από την περιοχή. Θα παρακαλούσα όποιον δει ή μάθει κάτι να επικοινωνήσει μαζί μου στο τηλ 6947596018. Οι κυψέλες ήταν όπως οι παρακάτω...


Ευχαριστώ εκ των προτέρων...

10 σχόλια:

  1. Xρήστο λυπάμαι πολύ , αυτό το θλιβερό άθλημα είναι δυστυχώς πολύ διαδεδομένο .
    Εύχομαι ειλικρινά να μην τον βρεις , γιατί φαντάζομαι πως θα αντιδράσεις ,αλλά εύχομαι ταυτόχρονα να μην σου ξανακλέψουν ποτέ , τίποτα δικό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρηστο να του κοπουν τα χερια του μ@λ@κ@.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά,Χριστός Ανέστη.Φίλε Χρήστο λυπάμαι για την κλοπή και σου εύχομαι να βρείς τα μελισσια σου το συντομότερο δυνατό.Μου έκλεψαν και μένα δυο μελισσια τη Μεγάλη Εβδομάδα και καταλαβαίνω την αγωνία σου.Κάλο βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κώστα δυστυχώς δεν σταματάνε και με φτάνουν σε σημείο να αγανακτώ και να απελπίζομαι γιατί δεν είναι η πρώτη φορά. Περιμένω πως και πως την ώρα που θα πάω στο μελισσοκομείο να ασχοληθώ με τα μελίσσια και να τη εικόνα αντικρίζω... Και εγώ εύχομαι να μην τον βρω γατί ξέρω τι είμαι ικανός να κάνω.
    Φόρι αν τον βρω πίστεψέ με θα του κόψω τίποτα άλλο...
    Θοδωρή να σου πω την αλήθεια δεν πιστεύω ότι θα τα βρω... Αλλά η ελπίδα πεθαίνει τελευταία. Ελπίζω να είναι τα τελευταία που σου κλέβουν και εσένα αλλά και σε μένα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΦΙΛΕ ΜΟΥ,ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ. ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΕΚΛΕΨΑΝ 2 ΑΠΟ ΤΑ 6 ΜΕΛΙΣΣΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ.ΥΜΜΗΤΟ ΑΘΗΝΑΙ,ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.ΕΥΧΟΜΑΙ Η ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΦΗΣΑΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΓΥΡΙΣΕΙ BUMERANG ΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΚΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να τον φάνε σφήκες τον πού....
    Δεν μας έφταναν οι μεγάλοι γεμίσαμε και με μικροαπατεώνες !
    Άλλο κακό μην σε βρεί φίλε Χρήστο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απο τα θλιβερα νεα που ακουω,Χρηστο καλο κουραγιο,απο ποιοα περιοχη???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πριν από λίγες ημέρες έμαθα ότι έκλεψαν 130 κυψέλες στην περιοχή της Λιβαδειάς .
    Αγανάκτηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συμφωνώ Ανέστη... Και σίγουρα θα τους γυρίσει bumerang jannili... Χρήστο ευχαριστώ και ελπίζω και εγώ να τον φάνε για να ησυχάσουμε επιτέλους γιατί αν περιμένουμε από την αστυνομία χαθήκαμε... Ευάγγελε τα είχαμε έξω από το χωριό μου (Ιτέα Καρδίτσας)... Φώτη πρίν λίγο ήμουν με ένα παπά φίλο μου από την Κυψέλη (χωριό δίπλα στους Σοφάδες) και μου είπε ότι του έκλεψαν 43 προχτές και άλλες 7 τις προηγούμενες μέρες... Αγανάκτηση είναι το λιγότερο που μπορούμε να πούμε...

    Εύχομαι κάποια στιγμή να σταματήσει όλο αυτό....

    ΑπάντησηΔιαγραφή