Παρασκευή, 6 Μαρτίου 2009

Επίσκεψη στα μελισσάκια μου

Η σχολή μου κλειστή μετά την εξεταστική και είπα να εκμεταλλευτώ την κατάσταση και να πάω στο χωριό μου να ασχοληθώ με τα μελισσάκια μου. Δυστυχώς δεν κατάφερα να κάνω πολλά πράγματα γιατί ο καιρός δεν ήταν σύμμαχός μου. Ευτυχώς όμως που η θερμοκρασία για 2 συνεχόμενες ημέρες ήταν πάνω από 16οC (και χωρίς δυνατούς ανέμους) και κατάφερα να τα ταΐσω και να μαζέψω τις κυψέλες από όσα δεν κατάφεραν να μείνουν υγιή και ζωντανά το χειμώνα.
Εδώ πρέπει να αναφερθώ και στον παπά Βασίλη που είναι ο παπάς του χωριού μου εδώ και 31 χρόνια. Αυτός ήταν ο άνθρωπος που με έκανε να αγαπήσω την μελισσοκομία αφού από μικρός ήμουν μέσα στο μελισσοκομείο του. Πέρασαν τα χρόνια και τώρα μιας και είμαι μακριά από το χωριό για σπουδές είναι ο άνθρωπος που προσέχει τα μελισσάκια μου αφού τα έχουμε στο ίδιο μέρος.
Όπως είπα και πιο πάνω αυτές τις μέρες που ήμουν στο χωριό είχε και αρκετό αέρα με τα εξής αποτελέσματα:

Ευτυχώς όπως βλέπετε έπεσε ακριβώς δίπλα από τις κυψέλες και δεν έσπασε καμία. Στη συνέχεια με τη βοήθεια του φίλου μου Γιώργου και του αλυσοπρίονου κόπηκε η λέυκα για να καεί του χρόνου στο τζάκι...



Δυστυχώς είχαμε και 7 απώλειες...

Οι μέλισσες στο εσωτερικό των κυψελών...
Και οι τροφές ήταν αρκετές πάντως...

Τώρα το μόνο που μου μένει να κάνω είναι να βάλω τα πλαίσια με τις τροφές από αυτές τις κυψέλες στα υπόλοιπα...
Ελπίζω η φετινή χρονιά να είναι πολύ καλύτερη για τα μελισσάκια που έμειναν με πολύ μέλι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου